Jelikož se na motocyklu označeném jako "motočouz", dále už jen pod zkratkou MZ, objevila závada spojená údajně se spojkou, bylo nutné zahájit rozsáhlou opravu směřovanou logicky převážně do levé části karteru. Bylo to složité, nutné byly přípravy ve formě nastudování několika technických příruček (ani v jedné z nich nebyl např. popsán způsob výměny oleje), nakoupení několika kuželek tzv. ká jedenáctky, odborně nazývané též Kozel 11 stupnů, příprava moto a odhodlání.
Nakonec se dva mechanici (Čouzák a Jedla) sešli v garáži, aby čin byl dokonán. Oprava probíhala v závratném rytmu a nejeden profesionální mechanik by mohl závidět. Náhrady při chybách, které se díky nízkým zkušenostem obou zmíněných logicky vyskytovaly, měly zároven hned řešení. Za zmínku stojí přervanej klínek na startovací páce, kde bylo nutné využít dokonce svářečku.... Některé operace dokonce obnášely zapojení dvou lidí zároveň, jak je vidět z fotek.
Vše se nakonec podařilo a kromě toho, že spojka nefunguje tak, jak má, byla oprava označena za úspěšnou. Další práci zdar.
Nějaké doplnující foto je na adrese:
alesjedla.rajce.idnes.cz/oprava_Motocouzu_MZ_250